Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Powiat Pruszkowski

Kolorowy pasek

 

Naczelnik wydziału: Przemysław Bryksa

Zastępca naczelnika wydziału: Sławomir Rakowiecki

e-mail: komunikacja@powiat.pruszkow.pl

     fax:      22 - 759 - 91 -11

 adres:  05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30, wejście B

Zadania

Kategoria

Miejsce załatwiania

Telefon

e-mail

 prawa jazdy)*

parter, wejście  B, okienko 7

22 738 15 38

  prawa.jazdy@powiat.
  pruszkow.pl

rejestracja pojazdów)* 

parter, wejście B,okienka 3, 4, 5, 6

22 738 15 31

 rejestracja.pojazdow@powiat.  pruszkow.pl

 wydawanie i zmiany  w dowodach rejestracyjnych)*

parter, wejście B,okienko 1, 2

22 738 15 30

transport drogowy

parter, wejście B, pokój 3

22 738 15 36

 transport.drogowy@powiat.     pruszkow.pl

paszporty

Pruszków ul. Drzymały 19/21, parter

22 738 14 -97 lub -98

 paszporty@powiat.
 pruszkow.pl

zaproszenia cudzoziemców

składanie wniosków i podań

parter, wejście A kancelaria ogólna

22 738 14 00

 starostwo@powiat.
 pruszkow.pl

wydawanie kart wędkarskich/kart łodzi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  )* - kategorie spraw załatwiane dla mieszkańców gminy Nadarzyn i gminy Raszyn w filiach Wydziału Obsługi Mieszkańców:

1. Urząd Gminy Nadarzyn - 05-830 Nadarzyn, ul. Mszczonowska 24,
     tel. 22-739-73-44

2. Urząd Gminy Raszyn - 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2A,
    tel. 22-701-79-32 - rejestracja pojazdów, 22-701-79-33 - prawa jazdy.


 Godziny przyjęć interesantów

poniedziałek

800 - 1730

wtorek, środa, czwartek, piątek

800 - 1530

Opłaty za wydanie dokumentów

 

Opłaty za wydanie dokumentów można wnosić w kasie Starostwa w Pruszkowie przy ul. Drzymały 30 lub na konto powiatu pruszkowskiego: 42 1240 5918 1111 0000 4908 0878.

Interesanci Filii Wydziału Obsługi Mieszkańców:

  • w Nadarzynie mogą dokonać opłat za wydanie dokumentów na podany wyżej numer konta lub w kasie Urzędu Gminy Nadarzyn,
  • w Raszynie dokonują opłat na podany wyżej nr konta.

 

Opłata skarbowa

 

Zgodnie z ustawą o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 1628, z pózn. zm.) obowiązują następujące opłaty skarbowe:

 - wydanie zaświadczenia - 17 zł,

 - złożenie pełnomocnictwa - 17 zł,

 - poświadczenie kserokopii dokumentu - 5 zł (za każdą stronę dokumentu).

Opłatę Skarbową można wnosić bezpośrednio  w kasie Urzędu Miasta Pruszkowa

ul. Kraszewskiego 14/16, I piętro, pok.42 - w godzinach pracy urzędu,

na rachunek Urzędu Miejskiego w Pruszkowie nr:  39 1060 0076 0000 3210 0018 0098

lub w kasie Starostwa.

 

 

Metadane

Źródło informacji:Anna Rusiecka
Data utworzenia:2012-07-25 14:16:31
Wprowadził do systemu:Brak danych
Data wprowadzenia:2009-09-04 00:00:00
Opublikował:E.Kmita
Data publikacji:2009-09-04 00:00:00
Ostatnia zmiana:2015-07-08 14:37:50
Ilość wyświetleń:117262

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij